Convertere
Convertere
Zlecenie obejmowało zaprojektowanie logo wraz z księgą znaku i materiałami promocyjnymi (wizytówka, teczka, papier firmowy). W ramach projektu powstała również spójna strona www oraz prezentacja sposobu komunikacji w social mediach.

Budowa znaku
Znak jest zarówno literą „C” jak i strzałką, która zawraca, ma to symbolizować zwrot o 180 stopni w filozofii osoby kozystajacej z normobarii.



Strona www
Wraz z koncepcją brandingową powstała spójna strona www, która uzupełnia wizerunkowo markę.

Social media
Logo to nie tylko „znaczek”, to też filozofia firmy i sposób jej komunikacji z odbiorcami. Po zaprojektowaniu logo wraz z księgą znaku powstała koncepcja wizualna komunikacji firmy w social mediach. Klient otrzymał wskazówki jakich zdjeć używać, w jaki sposób mówić o firmie i jak prezentować znak.

Trefl
E-commerce Trefl
Przygotowanie zestawów grafik e-commerce marki Trefl dla platformy sprzedażowej Amazon. Zlecenie obejmowało stworzenie spójnej grafiki dla danego produktu, podkreślającej jego atuty. Projekty realizowane we współpracy z agencją Follow Vision z Wrocławia.





Vita
Vita
Koncepcja identyfikacji wizualnej dla osiedla „Vita”. Projekt realizowany we współpracy z agencją Follow Vision z Wrocławia.



Koncepcja nazwy
Vita to radość, życie, swoboda i słońce! W logotypie na uwagę zasługuje pierwsza litera „V”, która swoim wyglądem nawiązuje do graficznego znaku (tzw. paszek, check-point), który kojarzy się z pozytywnym wzrostem, akceptacją i pomyślnym wykonaniem zadania.
Zaproponowaliśmy, aby nazwy budynków inwestycji zostały zaczerpnięte z czterech włoskich miast: Adria, Bari, Capri oraz Desio.
Moodboard

Przykłady komunikacji wizualnej


Psistanek
Psistanek
Projekt identyfikacji wizualnej realizowany dla salonu groomerskiego „Psistanek”.
Znak powstał z połączenia słów „psi” i „przystanek”. To miejsce, w którym zwierzęta mają czuć się dobrze i bezpiecznie podczas pielęgnacji. W logo zawarty został symbol łapy wpisany w popularny znaczek „pinu” — miejsca na mapie, które wskazuje lokalizacje. Psistanek to właśnie takie miejsce.

Wersja podstawowa i rozszerzona
Podczas projektowania powstały dwie wersje znaku. Podstawowa wersja znaku, czyli sama nazwa „Psistanek” oraz rozszerzona wersja z dopiskiem „groomer”. Dodatkowo każda wystepuję w pionie i poziomie.

Obszar ochronny
Logo otoczone jest polem ochronnym, którego szerokość i wysokość określa moduł x. W polu ochronnym znaku nie należy umieszczać elementów graficznych ani tekstów.

Księga znaku
Przy projektowaniu identyfikacji wizualnej powstała księga zanku, która obisuje budowę znaku, obszar ochronny, kolorystykę, kroje pisma, ukazuje praktyki niedozwolone i dozwolone.

Physio mommy
Physio mommy
Projekt realizowany dla Gosi Pałeczny – fizjoterapeutki i autorki znanego bloga mamafizjoterapeuta. Materiały zostały przełożone na rynek anglojęzyczny (Physiomommy), a co za tym idzie potrzebna była oprawa graficzna. Uporządkowałam stylistykę graficzną, która bardziej odpowiada tematyce dziecięcej oraz zaprojektowałam spójną stronę www – landing page. Powstały również krótkie e-booki i materiały promocyjne dla rodziców.





Kratka wentylacyjna Vento

Social Media
Projekty graficzne dla social mediów
Obecność w social media to obowiązek każdej liczącej się marki. Jednak niewiele firm przykłada uwagę do estetycznego i spójnego wizerunku budowanego na Facebooku czy Instagramie.
Warto zadbać o opracowanie estetycznego Key Visuala (KV) firmy. KV to zestaw charakterystycznych cech wizualnych firmy. Odpowiednio dobrane kolory, fonty, kształty czy dobór zdjęć, podkreślą charakter danej firmy. Przy dobrze zaprojektowanym KV logo nie będzie konieczne, żeby rozpoznać, że dany post został opublikowany przez konkretną markę.
Oprócz walorów estetycznych bardzo ważna jest komunikacja z fanami. Trzeba zadbać, aby komunikaty w social mediach wywoływały reakcje lub dyskusję pod postem. Marka nie powinna jedynie oznajmiać i unikać rozmów z fanami.
Poniżej znajduje się kilka przykładów postów, które przygotowywałam dla różnych firm.
Projekt postów dla marki kosmetyków naturalnych

Social media dla producenta słodyczy
Kilka linii kreatywnych odpowiadających różnym kampaniom i różnym grupom docelowych.



Projekt reklamy typu “karuzela”

Projekt komunikacji Social mediów dla swojskiej restauracji
Projekty graficzne pierogarni wykonane zostały w rustykalnym stylu, w podobnym klimacie powstały również projekty postów dla suplementów diety, które przywodzić mają na myśl produkt z „domowego zielnika”.


SIW miasta Prudnik
System Identyfikacji Wizualnej miasta Prudnik
Identyfikacja miasta Prudnik została zbudowana na podstawie herbu miasta. Pierwszy herb Prudnika pojawił się na woskowej pieczęci z XIV wieku, a jego wygląd ewoluował przez lata. Logo wpisane jest w zaokrągloną tarczę hiszpańską. Nad otwartą bramą, pomiędzy wieżami, znajduje się orzeł. Znak został uproszczony, tak żeby nie tracił czytelności podczas skalowania. Nowa identyfikacja wizualna wprowadza porządek i estetykę do przestrzeni publicznej.



Logo jednostek Miejskich
Wraz z powstaniem logo miasta zaprojektowane zostały znaki dla jednostek miejskich. Logo jednostek miejskich zostało skonstruowane na bazie podstawowego logo miasta. Znaki używają tego samego godła, kolorów i kroju pisma. W ten sposób miasto buduje jednolitą linię graficzną. W rezultacie miasto i jego spółki są postrzegane jako całość.


Ikony
Do projektu logo powstała seria ikon przedstawiających charakterystyczne miejsca w Prudniku. Mogę one posłużą do celów promocji miasta i turystyki. Ilustracje budują również tożsamość lokalną i podkreślają walory historyczne miasta. Ikony świetnie uzupełniają branding i stanowią tło do spójnej komunikacji i budowania marki miasta.


Przykłady stosowania
Spójny wizerunek miasta obejmuje również propozycje brandowania materiałów promocyjnych tj. papeteria urzędowa, teczki, broszury, torby eko, torby papierowe, kubki, przypinki.

Identyfikacja wizualna dla pierogarni
Projekt Identyfikacji wizualnej dla pierogarni
Koncepcja znaku oparta prostym symbolu pieroga. Poza projektem logotypu powstał pomysł na komunikację z klientami dzięki używaniu pierogowych emoji. Pierogi z różnymi minami stają się brand hero marki. Taki znak wpływa pozytywnie na zapamietywalność marki, jest targetowany do pokolenia Milenialsów.
